Premier Rob Jetten bracht een bezoek aan Stem in de Stad, de stichting die zich inzet voor kwetsbare Haarlemmers. Hij sprak een middag lang met verschillende dak- en thuisloze mensen, vrijwilligers en hulpverleners. Hij kwam ook met een boodschap: ‘Dakloosheid staat bovenaan de agenda
omdat we vinden dat dit niet kan’.
#### single.php